Moderni järjestelmä hotelleille ja resorteille
Vähemmän säätöä. Enemmän hallintaa. Kaikki samassa järjestelmässä.
Moder on moderni PMS-alusta tämän päivän resorteille, hotelleille, lodgeille ja elämyspalveluiden tarjoajille. Hallitse helposti kaikkea, mitä tarjoat – yöpymisistä opastettuihin retkiin, saunoihin, illallisiin ja muuhun – yhdellä mobiiliystävällisellä järjestelmällä, joka kulkee arjen mukana.
”Emme vain rakentaneet jälleen yhtä PMS-järjestelmää – ajattelimme koko matkailujärjestelmän uudelleen.”
Myy ja hallitse kaikki matkailutuotteet yhdellä järjestelmällä
Vieraasi etsivät enemmän kuin pelkkää huonetta. Todennäköisesti tarjoatkin enemmän. Huoneita. Retkiä. Vuokrauksia. Saunoja. Tilavarauksia. Moderilla et tarvitse viittä eri työkalua – yksi riittää.
Ei erillisiä järjestelmiä, kikkailua tai kiertoteitä – vain yksi sujuva kokonaisuus, joka toimii tarpeidesi mukaan.

Hallitse hinnoittelua, saatavuutta ja varauksia - huoneille, igluille, huviloille ja huoneistoille.
Tuntikohtaiset varaukset, opasaikataulut, kapasiteetin hallinta sekä myynti verkossa tai paikan päällä.
Lisämyy mitä tahansa: ateriat, viinipaketit, tervetuliaissetit – tai myy paikan päällä kassajärjestelmän kautta.
Varaa saunoja, kokoustiloja, varusteita ja muuta – ajantasaiseen saatavuuteen nojaten.
Yhdistä kaikki yhdeksi elämykseksi: majoitus + retket + ruokailut + paljon muuta.

Kaikki hotellin ja resortin pyörittämiseen – yhdessä järjestelmässä
Olipa kyseessä itsenäinen hotelli, resortti tai mökkikylä, Moder antaa sinulle täyden hallinnan varauksiin ja arjen sujuvuuteen.
Varauskalenteri, vastaanoton näkymät, hinnoittelu, laskutus ja siivous – kaikki valmiina. Järjestelmä on rakennettu nopeaan toimintaan. Yöpohjaiset hinnat. Siivouslistat. Helposti käyttöönotettavissa. Ei ohjekirjoja.
“Jos osaat lukea, osaat käyttää Moderia.”
Visuaalinen kalenteri, jossa voit hallita sisään- ja uloskirjautumisia sekä saatavuutta helposti raahaamalla ja pudottamalla.
Tukee yöhintoja, kausihinnoittelua, eri hinnoittelustrategioita ja kumppanikohtaisia hinnoittelumalleja. Kaikki olennainen mukana.
Päivittäiset tehtävälistat syntyvät automaattisesti – mobiiliystävällisiä ja helposti ymmärrettäviä.
Laskuta vieraita, ryhmiä tai yrityksiä joustavasti – jaa maksuja tai yhdistä ne koontilaskuihin. Maksut hoituvat turvallisesti ja suoraan järjestelmässä.
Kaikki vastaanoton toiminnot ja automaatiot käytettävissä myös liikkeellä – puhelimella tai tabletilla.
Tee vieraan olo tervetulleeksi alusta loppuun. Automaattiset viestit kulkevat GuestAppin kautta ennen saapumista, vierailun aikana ja sen jälkeen – ilman manuaalista työtä.
Myy lisäpalvelut, päivitykset ja ostokset paikan päällä suoraan huoneeseen – kaikki synkronoituna varauksiin ja laskutukseen.
Yhdistä suoraan OTA-kanaviin ja jälleenmyyjiin – saatavuus, hinnat ja rajoitukset päivittyvät reaaliajassa. Ei lisätyökaluja, ei ylimääräisiä kustannuksia.

Moderni järjestelmä retkien, tilavuokrien, saunojen ja safarien hallintaan
Retket, välinevuokraukset, saunat ja tilavaraukset – kaikki hallittavissa tuntiperusteisella hinnoittelulla ja resurssien saatavuudella.
Opasvuorot aikataulutetaan automaattisesti. Kapasiteetti päivittyy reaaliajassa. Myynti toimii niin verkossa kuin paikan päälläkin.
Säästä aikaa, myy enemmän ja tee vieraiden kokemuksesta sujuvampi ja parempi.
Määritä saatavuus tunneittain, päivittäin tai omilla aikaikkunoilla – tuotekohtaisesti.
Oppaat, varusteet ja muut resurssit aikataulutetaan automaattisesti varausten perusteella.
Tiimi näkee selkeästi, mitä pitää tehdä, kuka tekee ja milloin. Ei arvailua – vain toimivaa arkea.
Myy tuotteita verkossa tai paikan päällä – varastosaldot päivittyvät reaaliaikaisesti.
Yhdistä elämykset, vuokraukset, tilat ja aktiviteetit – kaikki perustuu resurssien hallintaan.

Verkkokauppa kaikille matkailutuotteille
Anna vieraiden varata mitä vain – ei pelkkiä huoneita. Verkkokauppa tukee kaikkia tuotteitasi, mökeistä kokoustiloihin.
Yksi verkkokauppa (tai useampi, jos haluat). Koko valikoimasi yhdessä näkymässä. Ei räätälöityä koodia, ei säätöä – kaikki toimii valmiiksi.
Selkeä kalenterinäkymä, helppo lisämyynti ja mahdollisuus liittää elämykset osaksi varauspolkua – saatavuus joustavasti sääntöjen mukaan.
Retket, vuokraukset ja tuntiperusteiset palvelut voi varata suoraan verkkosivuiltasi.
Myy kokonaisuuksia, joissa yhdistyvät majoitus, aktiviteetit ja ravintolapalvelut – kaikki yhdessä sujuvassa varausvirrassa.
Vieraasi tai kumppanisi voivat varata saunoja, tapahtuma- tai kokoustiloja tunneittain tai päiväksi.
Yritykset ja tapahtumajärjestäjät voivat pyytää tarjouksia, vahvistaa ryhmävarauksia ja varata tapahtumia helposti verkossa.

Revenue management – kaikille tuotteille
Kun huoneet, lisäpalvelut, tapahtumat, aktiviteetit ja kassamyynti hoituvat yhdessä järjestelmässä, näet vihdoin koko kuvan. Myy enemmän, seuraa tarkemmin ja tee parempia päätöksiä – ilman erillisiä työkaluja.
Voit alkaa hallita koko liiketoimintasi tuottoa, ei vain huonetuloja.
Myyntistrategiasi ei ole enää kiinni järjestelmän rajoituksista.
Näe huoneiden, lisäpalveluiden, vuokrausten, kylpylän ja muiden toimintojen tuotot yhdessä paikassa.
Vieraasi voivat ostaa lisäpalveluita varauksen yhteydessä, majoituksen aikana tai GuestAppin kautta. Kaikki tuotteesi ovat myytävissä yhdestä järjestelmästä.
Rakenna ja myy paketteja, jotka nostavat keskiostosta – yhdistä mukaan lisäpalvelut, elämykset ja ravintolasisällöt. Kaikki pohjautuu resurssien saatavuuteen.
Hallitse hintoja kauden, henkilömäärän, kanavan tai oleskelun keston mukaan – huoneille, elämyksille, tiloille ja ravintolalle. Kaikki yhdessä järjestelmässä.
Ei enää sekavaa ryhmälaskutusta – kaikki kirjautuu siististi ja erittelyt pysyvät järjestyksessä.

Selvät sävelet operointiin – ei arvailua
Moder tuo yhteen kaiken sen, mitä työlistat, puhelut ja hajallaan olevat kalenterit ennen vaativat. Kaikki tieto löytyy yhdestä paikasta – selkeästi ja ajantasaisesti.
Kun varaukset, vierastiedot, tehtävät ja maksut kulkevat samassa järjestelmässä, säästät aikaa, vältät virheet ja pysyt tilanteen tasalla. Ei jatkuvaa hyppimistä työkalusta toiseen. Ei tiimien välistä katkoa. Vain hallittua, stressitöntä arkea koko tiimille.
Yksi järjestelmä, yksi työkalu – nolla kaaosta.
Reaaliaikainen aikataulu vastaanotolle, siivoukseen, oppaille ja ravintolatiimille – kaikki yhdessä paikassa.
Automaattisesti muodostuvat tehtävälistat perustuvat varauksiin ja tuotetyyppeihin. Jokaiselle selkeä näkymä omaan työhön.
Tiedät aina, mitä ja ketä tarvitaan – ja missä. Kaikki resurssit ja saatavuus löytyvät samasta järjestelmästä.
Muutokset päivittyvät reaaliajassa kaikkiin näkymiin ja laitteisiin. Tiimillä on aina ajantasainen tieto käytössä.
Kaikki näkevät saman, ajantasaisen tiedon. Manuaalinen työ vähenee – ja inhimilliset virheet siinä samalla.

Moderni. Mobiili ensin. Oikeasti helppo.
Moder on moderni – kuten nimikin kertoo. Ei vanhaa painolastia tai vanhentunutta teknologiaa.
Ei asennuksia. Ei kömpelöä käyttöliittymää. Ei IT-tukihenkilöä. Moder toimii mobiilissa, tabletilla ja läppärillä – siellä missä tiimisi tekee töitä.
Jos osaat lukea, osaat käyttää Moderia.
Toimii suoraan selaimessa kaikilla laitteilla – ilman asennuksen vaivaa.
Kehitetty liikkuvaan työhön: oppaille, siivoojille, vastaanotolle ja yrittäjille.
Toimii sulavasti myös hitaammassa verkkoyhteydessä.
Yksinkertainen kausityöntekijälle, tarpeeksi tehokas hotellinjohtajalle.
Uusia ominaisuuksia julkaistaan kuukausittain – ei odottelua versiopäivitysten kanssa.
Yksi järjestelmä heitä hallitsee
Kun kaikki toimii yhdessä, kaikki toimii paremmin – ja tuottaa enemmän.
- Myynti saa enemmän aikaan reaaliaikaisen saatavuuden ja selkeän hinnoittelun ansiosta.
- Operatiivinen työ sujuu, kun kaikilla on sama tieto jokaisesta varauksesta.
- Asiakastuki nopeutuu, koska kaikki löytyy yhdestä paikasta.
Ei siiloja. Ei epäselvyyksiä. Vain enemmän tuottoa, vähemmän virheitä ja parempi vieraskokemus – ihan itsestään.

Yksi työkalu, jolla varaat huoneet, vuokraukset, span ja aktiviteetit yhdellä kertaa – helposti ja nopeasti.
Hallitse ryhmä- ja tapahtumavaraukset, jaa maksut ja rakenna ryhmien aikataulut ilman manuaalista säätöä.
Yhdistä ja myy mitä vain – huoneet, retket, ravintola, vuokraukset – kaikki sujuvassa, yhtenäisessä virrassa.
Vieras näkee kaiken yhdestä paikasta GuestAppissa – ja sinulla on koottuna kaikki tiedot ja varaukset vieraskohtaisesti.
Verkkokauppa, POS ja taustahallinta pysyvät automaattisesti ajan tasalla – ilman manuaalista päivitystä.
Yksi tiimi. Yksi työkalu. Yksi selkeä kokonaisuus.
Integraatiot alan tärkeimpiin järjestelmiin
Moderin integraatiosovellus on yhteydessä majoitusalan keskeisiin toimijoihin – myyntikanaviin, ravintolajärjestelmiin ja lukitusratkaisuihin.
Laajennamme integraatioita jatkuvasti, joten kannattaa kurkata tänne aina välillä – uutta tulee koko ajan!
Kerromme mielellämme lisää
Varaa henkilökohtainen esittelyaikasi tai ota yhteyttä.

