Pidämme huolta asiakkaistamme

Haluamme luoda asiakkaillemme jotain todella merkityksellistä. Pyrimme ratkaisemaan asiakkaidemme kohtaamat ongelmat ja teemme kaikkemme, että voimme tarjota heille parhaan mahdollisen kokemuksen.

Moder
Hilltop Forest

Matkailualan ammattilaiset tukenasi

Moderin käyttöönotossa ja asiakastuessa kohtaat aina matkailualan ammattilaisia. Heillä on useiden vuosien kokemus hotelleista ja lomakohteista ympäri maailmaa. He tietävät, mitä teet, ja mitä tarvitset järjestelmätuen osalta.

Pidämme sinusta huolta!

Käyttöönotto

Luomme sinulle oman Moderin, avustamme sen rakentamisessa ja mukauttamisessa liiketoimintatarpeidesi ja brändisi kanssa yhteneväiseksi.

Koulutamme avainhenkilöstösi Moderin tehokkaaseen käyttöön - ja liiketoimintasi kasvattamiseen - huolellisesti suunnitelluissa koulutussessioissa.

Asiakastuki

Olemme vain yhden sähköpostin tai puhelun päässä. Asiakastukitiimimme vastaa kysymyksiisi ja auttaa jokaisessa vaiheessa.

Laita meille sähköpostia osoitteeseen support@moder.fi. Vastaamme yleensä 2-3 tunnin kuluessa.

Kiireellisissä tilanteissa soita meille.

Brainstorming ja työpajat

Sama malli ei sovi kaikille ja joskus tarvitaan pientä aivoriihtä pohtimaan, miten Moder parhaiten sopeutuu uusiin liiketoimintasuunnitelmiisi.

Varaa työpaja perustajamme/toimitusjohtajamme Matin, tai kenen tahansa muun matkailualan asiantuntijamme kanssa. Yhdessä keksimme, miten kehität liiketoimintaasi ja saat eniten irti Moderista.

Moder Innovation Partner

Haluamme kuulla matkailualan etulinjassa työskenteleviltä asiakkailtamme, miten tarpeet kehittyvät.

Hyväksymme Matkailun Edelläkävijöitä osallistumaan Moder Innovation Partner Program -ohjelmaamme. Järjestämme neljännesvuosittain työpajoja, joissa ideoimme uusia ominaisuuksia, testaamme ideoita ja kuuntelemme markkinoiden kysyntää.

Moder asiakastuki

Asiakastukitiimimme on etulinjassa keräämässä arvokasta palautetta, joka auttaa muokkaamaan tuotteitamme ja mahdollistaa huippuluokan palvelun tarjoamisen jokaiselle asiakkaallemme.

Moder
Asiakastuki
Maanantaista perjantaihin 9:00–16:00.
Päivystävä tuki

Kiireellisissä tilanteissa normaalien aukioloaikojemme ulkopuolella ja mikäli palvelun käyttö estyy, tukipyynnöt voi tehdä puhelimitse numeroon +358 50 346 9441.

Vikatilanteiden ratkaisun tavoiteajat

Toimistoaikoina ongelman käsittely aloitetaan 2 tunnin kuluessa vian alkamisesta ja vikailmoituksen saapumisesta. Kriittisissä vikatilanteissa (käytön estävä tai rajoittava) ongelma pyritään ratkaisemaan 8 tunnin kuluessa.

Palvelutaso

Palveluntarjoaja tekee kaikkensa, että palvelu on asiakkaan käytössä 24/7 keskeytyksettä. On kuitenkin mahdollista, että käyttökatkoja voi ilmetä ja ne korjataan mahdollisimman nopeasti. Tavoite käyttöasteelle on vähintään 99,5 % kuukauden tarkastelujaksolla. Palveluntarjoaja ei vastaa palvelukatkoista aiheutuneista ongelmista ja taloudellisista menetyksistä. Mahdollisista huoltokatkoista ilmoitetaan asiakkaalle kahta viikkoa etukäteen.

Selvyyden vuoksi todetaan, ettei Palveluntarjoaja ole vastuussa käyttökatkoista, jotka ovat seurausta yleisen viestintäverkon asennus-, muutos- tai huoltotoimenpiteiden taikka ohjelmistopalveluun kohdistuvan vakavan tietoturvauhanvuoksi tai jos laki tai viranomaismääräys tätä edellyttää tai ylivoimaisen esteen vuoksi.